პროექტის დასახელება -
''სამხრეთ აფრიკელი გმირები''
პროექტის მოკლე აღწერა – სამხრეთ აფრიკის, სტივ ბიკოს, ნელსონ მანდელას გაცნობა, მოკლე დახაციათება.
პროექტის სრული აღწერა – მოსწავლეები გაეცნობიან სხვა ქვეყნის მნიშვნელოვან ისტორიულ ფაქტებს, გამოჩენილი პიროვნებების ცხოვრება-მოღვაწეობას, აგრეთვე გაეცნობიან სხვადასხვა ქვეყნების ხალხთა ყოფა-ცხოვრებას; გეოგრაფიულ ნაწილს; განამტკიცებენ ენის(ინგლისური) ტექნიკას; დაეუფლებიან რუქის, ინტერნეტის საშუალებით ფოტო მასალის მოძიება-გამოყენებას; დიაგრამის აგებას;
მონაწილეთა ასაკი –10–11 წელი
ვადები ხანგრძლიობა–რამოდენიმე გაკვეთილი
პროექტის შესაძლო აქტივობები კასში– მოძიებული მასალის ირგვლივ დისკუსია, საინფორმაციო ტექნოლოგიების ჩართვა საგაკვეთილო პროცესში, სლაიდების ჩვენება, დიაგრამის აგება, პრეზენტაცია, ახალ სიტყვებზე წინადადების შედგენა-სწორი ფორმით ჩასმა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას – შესაძლოა ჩატარდეს ინტეგრირებული გაკვეთილი (ინგლისური, ისტორია, გეოგრაფია, საინფორმაციო ტექნოლოგიები), რაც უფრო საინტერესოსა და მრავალფეროვანს ხდის გაკვეთილს. შესაძლებელია შეიქმნას ბლოგი აღნიშნული თემის შესახებ, სადაც განთავსდება მოსწავლეთა და მასწავლებელთა მიერ მოძიებული მასალები; ინგლისური ენის ლექსიკის გაღრმავება; გამოუმუშავდებათ უნარ–ჩვევები საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოსაყენებლად; ინტერნეტისა და სხვა წყაროების საშუალებით მასალის მოსაძიებლად, პრეზენტაციის მოსაწყობად.
სასარგებლო სხვებისთვის – სანიფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით მასწავლებელს საშუალება ეძლევა პროექტი თუ საგაკვეთილო პროცესი უფრო მრავალფეროვანი, საინტერესო გახადოს; მისთვის საჭირო მასალები სწრაფად, ადვილად მოიძიოს და გამოიყენოს.
მოსწავლეები შეიტყობენ სხვადასხვა საკითხების შესახებ საინტერესო და მნიშვნელოვან ინფორმაციას.
სამუშაო ენა – ინგლისური
მონაწილეები სხვა სკოლიდან –
საგნებთან საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი – პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: ინგლისური, ისტორიაი, გეოგრაფიაი, საინფორმაციო ტექნოლოგიების საფუძვლები.
პროექტის ფალსიფიკატორი –ეკა რაინაული
ფალსიფიკატორის ელ.ფოსტა
პროექტის ფორუმი –
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი-ekarainauli
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий